cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Issue while build the DC in NWDI

former_member358365
Discoverer
0 Kudos

Hi Experts,

    Now, i am doing migration from 7.0 to 7.31. in this scenario, I am using Track A and Track B. In Track A i have utils DC and some other common DC's too. In Track B i am having custom DC's which holds my custom applications.so, i imported both Tracks into my NWDS 7.31 and build the uitls DC which is in Track A gets build properly. And for the Custom DC which is in Track B is referring utils DC as a used DC. so, while trying to build this custom DC in track B am getting following error.

kindly do the needful ASAP.

       [echo] Starting WebDynpro generator

     [wdgen]

     [wdgen] [Info]    Property deployment is true: Deployment information is provided!

     [wdgen] [Info]    Property sourcepath ...

     [wdgen] [Info]       H:\-------\_comp\src\packages

     [wdgen] [Info]    Property targetpath: H:-----------------\1\t\BD860F416796239CD63444AC5CB4D2B0\gen_wdp

     [wdgen] [Info]    Property archivename: limitedbrands.com~complqst

     [wdgen] [Info]    Property vendor: limitedbrands.com

     [wdgen] [Info]    Property dcname: complqst

     [wdgen] [Info]    Property metadatapath: H:\----------------\1\t\BD860F416796239CD63444AC5CB4D2B0

     [wdgen] [Info]    Property generates2x is false: S2X files will not be generated

     [wdgen] [Info]    Property projectlanguage: en

     [wdgen] [Info]    Property language: Available languages are automatically determined!

     [wdgen] [Info]    Property addpaths ...

     [wdgen] [Info]       limitedbrands.com~chubutil~CommonUtil.jar - H:/-----------/1/DCs/limitedbrands.com/chubutil/_comp/gen/default/public/CommonUtil/lib/java

     [wdgen] [Info]       limitedbrands.com~vendorlkp~VendorLkp.jar - H:/------/1/DCs/limitedbrands.com/vendorlkp/_comp/gen/default/public/VendorLkp/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.aii.proxy.framework.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/com.sap.aii.proxy.framework/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.aii.util.misc.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/com.sap.aii.util.misc/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       sap.com~_com.sap.exception~default.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/com.sap.exception/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.mw.jco.jar - H:---/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/com.sap.mw.jco/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       sap.com~_com.sap.security.api.sda~default.jar - H:/---/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/com.sap.security.api.sda/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~aii~base~offline~facade.jar - H:/---/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/aii/base/offline/facade/_comp/gen/default/public/api/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelDictionaryContent.zip - H:-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/bi/extddic/_comp/gen/default/public/def/lib/model

     [wdgen] [Info]       core.exception.lib.api.jar - H:/---/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/bl/exception/lib/_comp/gen/default/public/api/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~bl~jrfc~api.jar - H:/MGBSI429/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/bl/jrfc/api/_comp/gen/default/public/api/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~bl~logging~api~defaultttt.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/bl/logging/api/_comp/gen/default/public/api/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.tc.cmi.jar - H:/MGBSI429/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/cmi/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~cmi.jar - H:/MGBSI429/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/cmi/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.dictionary.services.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/ddicruntime/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       com.sap.mdi.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/ddicruntime/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       dictionary.runtime.sda.filter.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/ddicruntime/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       logging.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/ddicruntime/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~ddic~ddicruntime.jar - H:/------/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/ddicruntime/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelDictionaryContent.zip - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/metamodel/content/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelDictionaryContent.zip - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/runtime/facade/_comp/gen/default/public/runtime/lib/java

     [wdgen] [Info]       dictionary.rtcontainer.facade.filter.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/runtime/facade/_comp/gen/default/public/runtime/lib/java

     [wdgen] [Info]       dictionary.runtime.facade.filter.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/runtime/facade/_comp/gen/default/public/runtime/lib/java

     [wdgen] [Info]       dictionary.services.facade.filter.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/runtime/facade/_comp/gen/default/public/runtime/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~ddic~runtime~facade.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/ddic/runtime/facade/_comp/gen/default/public/runtime/lib/java

     [wdgen] [Info]       sap.com~_tc~logging~default.jar - H:/-----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/logging/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelWebdynproContent.zip - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wd/api/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelWebdynproResources.zip - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wd/api/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       sap.com~tc~wd~api~default.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wd/api/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       sap.com~tc~wd~api~gci.jar - H:/M---/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wd/api/_comp/gen/default/public/gci/lib/java

     [wdgen] [Info]       tc~wd~webdynpro.jar - H:/----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wd/webdynpro/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelWebdynproContent.zip - H:----/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/DCs/sap.com/tc/wdp/metamodel/content/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]       SapMetamodelWebdynproResources.zip - H:/------/1/DCs/sap.com/tc/wdp/metamodel/content/_comp/gen/default/public/default/lib/java

     [wdgen] [Info]    Optional property i18npath is empty

     [wdgen] [Info]    Initialize generation templates from configuration jar:file:/H:-------/1/DCs/sap.com/tc/bi/extwd/_comp/gen/default/public/def/lib/java/webdynpro_generation_core_api.jar!/WebDynproGenerationConfigurationCompiled.xml

     [wdgen] [Info]    Using DocumentBuilder com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.DocumentBuilderImpl

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPublicComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPrivateComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/ComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/InternalComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/wdp/IPrivateComplianceQuestionnaireView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/ComplianceQuestionnaireView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/wdp/InternalComplianceQuestionnaireView.java

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for TransparentContainer RootUIElementContainer

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for GridLayout RootUIElementContainer_layout

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for Group CQGroup

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for GridData CQGroup_layoutdata

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for Button openButton

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for TextView dsiplayTextView

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for Caption CQGroup_Header

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for Label vendorIdLabel

     [wdgen] [Info]    Searching view element definition for DropDownByIndex vendorDropDownByIndex

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPublicComplianceQuestionnaireComponentInterface.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IExternalComplianceQuestionnaireComponentInterface.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPrivateComplianceQuestionnaireComponentInterface.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/ComplianceQuestionnaireComponentInterface.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/InternalComplianceQuestionnaireComponentInterface.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/ComplianceQuestionnaireComponentInterface.wdcontroller

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPublicComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IExternalComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IPrivateComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/ComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/InternalComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/ComplianceQuestionnaireComponentInterfaceCfg.wdcontroller

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/wdp/IPublicComplianceQuestionnaireWindowInterfaceView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/wdp/IPrivateComplianceQuestionnaireWindowInterfaceView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/ComplianceQuestionnaireWindowInterfaceView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/component/wdp/InternalComplianceQuestionnaireWindowInterfaceView.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IMessageComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generating packages/com/limitedbrands/chub/cmplqst/application/wdp/IConstantComplianceQuestionnaireComponent.java

     [wdgen] [Info]    Generation of all components: 2598 ms

     [wdgen] [Info]    Generation of all component interface definitions: 153 ms

     [wdgen] [Info]    Generating configuration/Components/com.limitedbrands.chub.cmplqst.application.ComplianceQuestionnaireComponent/wdrr.xml

     [wdgen] [Info]    Catching throwable null

     [wdgen] [Info]    java.lang.reflect.InvocationTargetException

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.task.GenerationTaskJavaMethod.executePersistent(GenerationTaskJavaMethod.java:139)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.GenerationBase.doPersistentGeneration(GenerationBase.java:207)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.GenerationBase.doPersistentGeneration(GenerationBase.java:164)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.doPersistentGenerationForComponentRuntimeRepository(Generation.java:273)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.doPersistentGenerationForComponentRecursively(Generation.java:1783)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generateComponentsForArchive(Generation.java:2660)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generateMDOsForArchive(Generation.java:2604)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generatePersistentArchive(Generation.java:1630)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.console.GenerationConsole.generate(GenerationConsole.java:190)

     [wdgen] at com.sap.webdynpro.generation.ant.GenerationAnt.main(GenerationAnt.java:69)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.webdynpro.generation.ant.WDGenAntTask.execute(WDGenAntTask.java:240)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.UnknownElement.execute(UnknownElement.java:288)

     [wdgen] at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor645.invoke(Unknown Source)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.dispatch.DispatchUtils.execute(DispatchUtils.java:106)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Task.perform(Task.java:348)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Target.execute(Target.java:357)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Target.performTasks(Target.java:385)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Project.executeSortedTargets(Project.java:1337)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Project.executeTarget(Project.java:1306)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.ant.util.AntRunner.run(AntRunner.java:115)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultAntBuildAction.execute(DefaultAntBuildAction.java:53)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.processSequence(DefaultPlugin.java:235)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.handleBuildStepSequence(DefaultPlugin.java:174)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.performBuild(DefaultPlugin.java:165)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPluginV3Delegate$BuildRequestHandler.handle(DefaultPluginV3Delegate.java:66)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPluginV3Delegate.requestV3(DefaultPluginV3Delegate.java:48)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.maybeInvoke(PluginHandler2.java:403)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.request(PluginHandler2.java:149)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.build(PluginHandler2.java:87)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.PluginHandler2Wrapper.execute(PluginHandler2Wrapper.java:59)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxyMake.make(DCProxyMake.java:276)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:1459)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:1441)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:3927)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.commandz.BuildDcsCommand.build(BuildDcsCommand.java:336)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.commandz.BuildDcsCommand.execute(BuildDcsCommand.java:179)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.CommandExecutor$2.run(CommandExecutor.java:77)

     [wdgen] at org.eclipse.core.internal.resources.Workspace.run(Workspace.java:1800)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.util.internal.lock.DiiConsistencyServiceImpl.executeConsistentWorkspaceRunnable(DiiConsistencyServiceImpl.java:90)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.util.internal.lock.DiiConsistencyServiceImpl.executeConsistentWorkspaceRunnable(DiiConsistencyServiceImpl.java:52)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.CommandExecutor.executeInWorkspaceAndDevConfLocks(CommandExecutor.java:90)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.InternalDiiCommandService.buildDcs(InternalDiiCommandService.java:179)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.InternalDiiCommandService.buildDcs(InternalDiiCommandService.java:986)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.ui.internal.actions.dc.BuildAction$2.run(BuildAction.java:193)

     [wdgen] at org.eclipse.core.internal.jobs.Worker.run(Worker.java:55)

     [wdgen] Caused by: com.sap.tc.webdynpro.repository.utils.RepositoryRuntimeException: did not find target for com.sap.ide.metamodel.webdynpro.component.Component(com.limitedbrands.chub.common.util.CommonUtilComp)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:411)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:380)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:380)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.fillAssociation(RuntimeRepositoryGenerator.java:299)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:155)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.iterateIntoChildren(RuntimeRepositoryGenerator.java:244)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.handleAggregation(RuntimeRepositoryGenerator.java:234)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.handleAggregation(ProgmodelRepositoryGenerator.java:461)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:158)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.iterateIntoChildren(RuntimeRepositoryGenerator.java:244)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.handleAggregation(RuntimeRepositoryGenerator.java:234)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.handleAggregation(ProgmodelRepositoryGenerator.java:461)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:158)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copy(RuntimeRepositoryGenerator.java:97)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.doGenerate(ProgmodelRepositoryGenerator.java:288)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.generateInternal(ProgmodelRepositoryGenerator.java:168)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.generate(ProgmodelRepositoryGenerator.java:94)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.runtime.RRComponentGenerator.generate(RRComponentGenerator.java:21)

     [wdgen] ... 59 more

     [wdgen] [Info]    Generation error while processing template rtRepositoryComponent

     [wdgen] [Info]    Catching throwable null

     [wdgen] [Info]    java.lang.reflect.InvocationTargetException

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.task.GenerationTaskJavaMethod.executePersistent(GenerationTaskJavaMethod.java:139)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.GenerationBase.doPersistentGeneration(GenerationBase.java:207)

     [wdgen] at com.sap.ide.generationfwk.GenerationBase.doPersistentGeneration(GenerationBase.java:164)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.doPersistentGenerationForComponentRuntimeRepository(Generation.java:273)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.doPersistentGenerationForComponentRecursively(Generation.java:1783)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generateComponentsForArchive(Generation.java:2660)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generateMDOsForArchive(Generation.java:2604)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.Generation.generatePersistentArchive(Generation.java:1630)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.console.GenerationConsole.generate(GenerationConsole.java:190)

     [wdgen] at com.sap.webdynpro.generation.ant.GenerationAnt.main(GenerationAnt.java:69)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.webdynpro.generation.ant.WDGenAntTask.execute(WDGenAntTask.java:240)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.UnknownElement.execute(UnknownElement.java:288)

     [wdgen] at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor645.invoke(Unknown Source)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.dispatch.DispatchUtils.execute(DispatchUtils.java:106)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Task.perform(Task.java:348)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Target.execute(Target.java:357)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Target.performTasks(Target.java:385)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Project.executeSortedTargets(Project.java:1337)

     [wdgen] at org.apache.tools.ant.Project.executeTarget(Project.java:1306)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.ant.util.AntRunner.run(AntRunner.java:115)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultAntBuildAction.execute(DefaultAntBuildAction.java:53)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.processSequence(DefaultPlugin.java:235)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.handleBuildStepSequence(DefaultPlugin.java:174)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPlugin.performBuild(DefaultPlugin.java:165)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPluginV3Delegate$BuildRequestHandler.handle(DefaultPluginV3Delegate.java:66)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildplugin.DefaultPluginV3Delegate.requestV3(DefaultPluginV3Delegate.java:48)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)

     [wdgen] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)

     [wdgen] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

     [wdgen] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.maybeInvoke(PluginHandler2.java:403)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.request(PluginHandler2.java:149)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.v2.impl.PluginHandler2.build(PluginHandler2.java:87)

     [wdgen] at com.sap.tc.buildtool.PluginHandler2Wrapper.execute(PluginHandler2Wrapper.java:59)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxyMake.make(DCProxyMake.java:276)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:1459)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:1441)

     [wdgen] at com.sap.tc.devconf.internal.DCProxy.make(DCProxy.java:3927)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.commandz.BuildDcsCommand.build(BuildDcsCommand.java:336)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.commandz.BuildDcsCommand.execute(BuildDcsCommand.java:179)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.CommandExecutor$2.run(CommandExecutor.java:77)

     [wdgen] at org.eclipse.core.internal.resources.Workspace.run(Workspace.java:1800)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.util.internal.lock.DiiConsistencyServiceImpl.executeConsistentWorkspaceRunnable(DiiConsistencyServiceImpl.java:90)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.util.internal.lock.DiiConsistencyServiceImpl.executeConsistentWorkspaceRunnable(DiiConsistencyServiceImpl.java:52)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.CommandExecutor.executeInWorkspaceAndDevConfLocks(CommandExecutor.java:90)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.InternalDiiCommandService.buildDcs(InternalDiiCommandService.java:179)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii08.internal.service.InternalDiiCommandService.buildDcs(InternalDiiCommandService.java:986)

     [wdgen] at com.sap.ide.dii05.ui.internal.actions.dc.BuildAction$2.run(BuildAction.java:193)

     [wdgen] at org.eclipse.core.internal.jobs.Worker.run(Worker.java:55)

     [wdgen] Caused by: com.sap.tc.webdynpro.repository.utils.RepositoryRuntimeException: did not find target for com.sap.ide.metamodel.webdynpro.component.Component(com.limitedbrands.chub.common.util.CommonUtilComp)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:411)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:380)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.findCorrespondingTargetObject(RuntimeRepositoryGenerator.java:380)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.fillAssociation(RuntimeRepositoryGenerator.java:299)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:155)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.iterateIntoChildren(RuntimeRepositoryGenerator.java:244)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.handleAggregation(RuntimeRepositoryGenerator.java:234)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.handleAggregation(ProgmodelRepositoryGenerator.java:461)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:158)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.iterateIntoChildren(RuntimeRepositoryGenerator.java:244)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.handleAggregation(RuntimeRepositoryGenerator.java:234)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.handleAggregation(ProgmodelRepositoryGenerator.java:461)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copyAggregationTree(RuntimeRepositoryGenerator.java:158)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.conversion.RuntimeRepositoryGenerator.copy(RuntimeRepositoryGenerator.java:97)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.doGenerate(ProgmodelRepositoryGenerator.java:288)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.generateInternal(ProgmodelRepositoryGenerator.java:168)

     [wdgen] at com.sap.tc.webdynpro.repository.generation.ProgmodelRepositoryGenerator.generate(ProgmodelRepositoryGenerator.java:94)

     [wdgen] at com.sap.ide.webdynpro.generation.runtime.RRComponentGenerator.generate(RRComponentGenerator.java:21)

     [wdgen] ... 59 more

     [wdgen] [Error]   Generation error while processing H:/MGBSI429/Mig731_Sp16/workspace.jdi/1/t/BD860F416796239CD63444AC5CB4D2B0/gen_wdp/configuration/Components/com.limitedbrands.chub.cmplqst.application.ComplianceQuestionnaireComponent/wdrr.xml (java.lang.reflect.InvocationTargetException)

     [wdgen] [Error]   Generation failed due to errors (5 seconds)

Ant build finished with ERRORS

[Error]   Generation failed!

Build stopped due to an error: [Error]   Generation failed!

Build finished with ERROR

Regards,

Ganesan N

Accepted Solutions (0)

Answers (1)

Answers (1)

former_member189220
Active Contributor
0 Kudos

Hello Ganesan,

You do not need to use 2 separate tracks for the migration.

What you MUST do is to import the "utils DC and some other common DC's too" in the track where your customization code is. Of course you can keep both track in parallel (although I do not know for what might be useful track A).

The idea behind is that the DC which are dependend on your customization have to be defined in the track where your customizations are.

For more information about this please refer to:

Migration of Web Dynpro Java DCs from 7.0 to 7.31 – Stepwise procedure and troubleshooting

http://scn.sap.com/community/web-dynpro-java/blog/2013/02/22/migration-of-web-dynpro-java-dcs-from-7...

Migrating Web Dynpro Applications:

http://help.sap.com/saphelp_nw73/helpdata/en/e9/546e60777641509a5e0dc5cd05675b/content.htm

Migrating Web Dynpro Java Applications from SAP NetWeaver 7.0 to Composition Environment
7.1:

http://www.sdn.sap.com/irj/scn/go/portal/prtroot/docs/library/uuid/40af00ad-8080-2a10-88b5-cc4cec99d...

Regards

Milen