SAP Learning Blog Posts
Get updates on SAP learning journeys and share your own experiences by contributing a blog post to the SAP Learning group.
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
BennySun
Advisor
Advisor
0 Kudos

There were over 130 students from School of Computer Science, SEU attend this lecture. Henry Li, expert from SAP Nanjing Innovation Center delivered the lecture in campus.

讲师:

李昕,SAP南京创新中心高级产品经理,毕业于南京大学,目前在SAP主要从事大数据智慧交通研发,具备丰富的产品研发经验,擅长可视化及人机交互设计。曾获全国优秀共青团员称号、国网科技进步二等奖、江苏省科技进步二等奖、青少年信息奥林匹克江苏赛区一等奖。加入SAP之前,曾就职于南瑞集团信通分公司,担任技术主管。

主题:数据之美——大数据时代的可视化

简介:

随着大数据技术的风靡,数据可视化技术也逐渐成为人们关注的焦点。作为一门集数学、计算机、艺术设计等于一体的新兴学科,数据可视化致力于将大数据及其所反映的现象以更加直观、生动的形式展现在人们面前。本期讲座将带大家回顾数据可视化发展历史,了解大数据时代可视化的发展现状和未来潮流,聆听数据背后的故事,并结合SAP南京创新中心在智慧交通、古生物发现等领域的可视化创新实践,一起领略大数据之美。